שאלות נפוצות

שאלות נפוצות

כל התכשיטים מיוצרים לפי הזמנה , במידת האפשר ניתן להתאים/להחליף אותם לשביעות רצון הלקוח
ניתן לבטל הזמנה שבוצעה ללא עלות כל עוד לא החלה עבודה על המוצר - למען הסר ספק הזמנה ממלאי קיים ניתנת לביטול ללא עלות כל עוד לא יצאה. הזמנה בהתאמה אישית - ניתן לבטל כל עוד העבודה לא החלה, לא ניתן  לביטול מרגע תחילת העבודה.
עליך ללחוץ על כפתור התחברות (בצד שמאל) להזין את פרטי פרופיל המשתמש- אימייל- סיסמה- ולאחר מכן לבחור את הפריט הרצוי, ולהוסיף אותו לעגלת הקניות. לאחר מכן גשו לקופה ובחרו במשלוח- שליח עד הבית ללא עלות או איסוף עצמי, השלב האחרון הוא תשלום והחבילה בדרך. אנו נעדכן אותך בכתובת הדואר שהזנת, את פרטי המשלוח
אם ההזמנה שלך התקבלה, ההודעה "ההזמנה שלך התקבלה בהצלחה" תופיע לאחר לחיצה על ההזמנה. בנוסף, תוכלו לבדוק בכל רגע נתון את מצב ההזמנה בחשבונכם באתר, לאחר כניסה לחשבון באמצעות מייל וסיסמא (משמאל למעלה) לחצו על "החשבון שלי" ובחרו ב"ההזמנות שלי"
רכישה באתר הופכת את התכשיטים לנגישים לכל מקום מכל מקום וזמן, ללא יציאה מהבית, חניה, פקקים ולאחרונה חסינים מפני מגיפת הקורונה
ניתן לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 052-8306308 ,הסבר את מהות הפניה. ניתן לפנות לחנות הפיזית במרכז קסטרא חיפה ,לקבלת שרות
תליון עלים עגול
נגישות
שלום