שאלות נפוצות
קיבלתי את התכשיט והוא לא מתאים לי?
david2022-04-26T00:44:17+03:00כל התכשיטים מיוצרים לפי הזמנה , במידת האפשר ניתן להתאים/להחליף אותם לשביעות רצון הלקוחברצוני לבטל הזמנה שביצעתי?
david2022-05-09T01:07:18+03:00ניתן לבטל הזמנה שבוצעה ללא עלות כל עוד לא החלה עבודה על המוצר - למען הסר ספק הזמנה ממלאי קיים ניתנת לביטול ללא עלות כל עוד לא יצאה. הזמנה בהתאמה אישית - ניתן לבטל כל עוד העבודה לא החלה, לא ניתן לביטול מרגע תחילת העבודה.איך לבצע הזמנה באתר?
vlad2022-04-26T00:41:22+03:00עליך ללחוץ על כפתור התחברות (בצד שמאל) להזין את פרטי פרופיל המשתמש- אימייל- סיסמה- ולאחר מכן לבחור את הפריט הרצוי, ולהוסיף אותו לעגלת הקניות. לאחר מכן גשו לקופה ובחרו במשלוח- שליח עד הבית ללא עלות או איסוף עצמי, השלב האחרון הוא תשלום והחבילה בדרך. אנו נעדכן אותך בכתובת הדואר שהזנת, את פרטי המשלוחאיך אני יודע שקיבלת את ההזמנה שלי ומה הסטטוס שלה?
vlad2022-04-26T00:41:46+03:00אם ההזמנה שלך התקבלה, ההודעה "ההזמנה שלך התקבלה בהצלחה" תופיע לאחר לחיצה על ההזמנה. בנוסף, תוכלו לבדוק בכל רגע נתון את מצב ההזמנה בחשבונכם באתר, לאחר כניסה לחשבון באמצעות מייל וסיסמא (משמאל למעלה) לחצו על "החשבון שלי" ובחרו ב"ההזמנות שלי"למה לקנות באתר ולא בחנות?
vlad2022-04-26T00:42:59+03:00רכישה באתר הופכת את התכשיטים לנגישים לכל מקום מכל מקום וזמן, ללא יציאה מהבית, חניה, פקקים ולאחרונה חסינים מפני מגיפת הקורונהקניתי תכשיט ואני רוצה לשנות אותו, או לתקן אותו?
vlad2022-05-09T01:07:33+03:00ניתן לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 052-8306308 ,הסבר את מהות הפניה. ניתן לפנות לחנות הפיזית במרכז קסטרא חיפה ,לקבלת שרות